• Vždy bezpečná platba
  • Autentické vstupenky
  • 120% záruka pro kupujícího

Průvodce nákupem

O Worldticketshop

  1. Jak je nakládáno s mými osobními údaji?
  2. Jak všechny vstupenky získáte?
  3. Je prodej a nákup vstupenek legální?
  4. Je Worldticketshop spojen s organizátory nebo jinými prodejci vstupenek?
  5. Jsou lístky, které kupuji, opravdové lístky?
  6. Proč je cena, kterou platím ve Worldticketshop, vyšší než cena, která je vytištěná na vstupence?
  7. V médiích jsem se doslechl/a o falešných vstupenkách, mohli byste to vysvětlit?

Váš účet

  1. Jak mohu vytvořit osobní profil?
  2. Jaké jsou výhody vytvoření mého profilu?
  3. Můj profil již není funkční, co mám dělat?
  4. Zapomněl/a jsem své heslo, co mám dělat?

Vyhledání vstupenky

  1. Co znamenají všeobecné vstupenky?
  2. Hledám vstupenky na událost, která je uvedená na webové stránce, ale proč nemohu vstupenky koupit?
  3. Hledám vstupenky na událost, která není uvedená na webových stránkách, co mám dělat?
  4. Kde si mohu přčíst všeobecné obchodní podmínky?
  5. Moje platba se nezdařila. Lze provést objednávku telefonicky?
  6. Proč není u všech lístků uvedené místo konání a proč chybí čísla sedadel?

Nákupu vstupenek

  1. Chci si koupit vstupenky na fotbal. Jaký re rozdíl mezi sekcí pro domácí a hosty?
  2. Chci si objednat lístky, ale vidím, že ve stejném bloku jsou různé ceny vstupenek, jak je to možné?
  3. Co znamená záruka pro kupujícího?
  4. Jak můžu za vstupenky zaplatit?
  5. Jsou moje vstupenky vedle sebe?
  6. Kdy bude moje objednávka finální?
  7. Mohu si také koupit místa pro vozičkáře?
  8. Moje objednávka se zpracovává, co to znamená?
  9. Můži si taky koupit VIP vstupenky?
  10. Proč jsem žádán/a o zaslání kopie identifikačního dokladu nebo faktury?
  11. Proč musím platit poplatky za servis/transakci?
  12. What are the most common ticketcategories used on Worldticketshop and what do they mean?

Převzetí lístků

  1. Chápu, že převzetí vstupenek musí někdo podepsat, ale co mám dělat, když nebudu celý den doma?
  2. Co znamenají stavy mé objednávky?
  3. Datum odeslání vstupenek se změnilo, co mám dělat?
  4. Dostal/a jsem číslo pro sledování zásilky, co s ním mám udělat?
  5. Dostal/a jsem e-mail o dodávce vstupenek, ale do události zbývají pouze tři dny a vstupnky jsem dosud nedostalúa, co mám dělat?
  6. Dostal/a jsem e-mail, v němž jsem žádán/a o uvedení místní doručovací adresy, proč?
  7. Jak mohu požádat o vrácení finančních prostředků v rámci záruky?
  8. Jak si mohu zobrazit stav své objednávky?
  9. Kdy mohu vstupenky očekávat?
  10. Koupil/a jsem si vstupenky na událost v zahraničí, kdy je mohu očekávat?
  11. Koupil/a jsem vstupenky na fotbal, kdy je dostanu?
  12. Mohu si své vstupenky také vyzvednout?
  13. Mohu změnit doručovací adresu pro doručený svých vstupenek?
  14. Můžete mi lístky doručit také do práce?
  15. Na mém účtu je uvedeno, že objednávka byla dokončena, ale nedostal/a jsem žádné vstupenky.
  16. Pokouším se dodržovat svoji zásilku prostřednictvím služby Track and Trace, ale nezobrazují se mi žádné informace ohledně mých lístků, co mám dělat?
  17. Společnost UPS se mi pokusila vstupenky doručit třikrát, ale nezastihli mě. Kde jsou mé vstupenky?
  18. V mém potvrzení rezervace jsem četl/a, že některé vstupenky lze doručovat pouze lokálně, co mám dělat?

Další otázky

  1. Bohužel nemohu na událost odcestovat, protože jsem nemocný/á a změnil/a jsem své plány na poslední chvíli, mohu vstupenky vrátit?
  2. Co se stane když vstupenky ztratím nebo mi budou ukradeny?
  3. Dostal/a jsem špatné vstupenky, co mám dělat?
  4. Dostal/a jsem vstupenky, ale na vstupence je vytištěno jiné jméno, jak je to možné?
  5. Dostanu v případě, že zadám více objednávek, množstevní slevu?
  6. Existují při vysoce rizikových fotbalových zápasech nějaká speciální bezpečnostní opatření?
  7. Jak mohu uplatnit nárok v rámci krytí TicketCover společnosti Worldticketshop?
  8. Je součástí prodejní ceny DPH?
  9. Koupil/a jsem vstupenky na událost, která je odložená.
  10. Koupil/a jsem vstupenky na událost, která je zrušená, co mám dělat?
  11. Mohu vstupenky vyměnit?
  12. Mohu za své vstupenky zaplatit bankovním převodem?
  13. Nedostal/a jsem potvrzení objednávky, co mám dělat?
  14. Pokud dochází k problémům s platbou za vsstupenky na webové stránce, co mám dělat?
  15. Proč jsem byl/a požádán/a o zaslání kopie identifikačního dokladu a kreditní karty?
měna: